Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 31 marca 2005 roku
Na podstawie postanowień zawartych w art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1541 ze zmianami) i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11, poz. 95 ze zmianami),
zarządzam co następuje:
§ 1
Ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie Kierownika Kancelarii Tajnej, konieczności dokonania zmiany na stanowisku kierownika kancelarii, wykonania pisma Nr ZK.Y/5252/1/05 z dnia 9 marca 2005 r. Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz z uwagi na brak protokolarnego przekazania obowiązków kierownika kancelarii upoważnionemu pracownikowi urzędu powołuję Komisję w składzie:
Przewodniczący:
- Dariusz CENKIEL - Burmistrz Miasta
Członkowie:
- Krystian SKOWRON - Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
§ 2
Komisja w składzie wymienionym w § 1 - dokona przeglądu dokumentów oznaczonych klauzulą "tajne", "poufne" - znajdujących się w kancelarii tajnej Urzędu - zarówno otrzymanych jak też i wykonanych w Urzędzie i w efekcie tego przeglądu ustali:
1. Które dokumenty stanowiące tajemnicę państwową oznaczone klauzulą "Tajne" - z wytworzonych w okresie od dnia 10 maja 1990 roku do dnia
31 grudnia 1998 r - były wytworzone przez Wojewódzki Komitet Obrony lub inne komórki organizacyjne Urzędów Wojewódzkich - odpowiednio w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie i Zamościu.
2. Wykaz posiadanych dokumentów wytworzonych przez jednostki organizacyjne wymienione w pkt. l prześle do Wydziału Zarządzania Kryzysowego Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w terminie do 8 kwietnia 2005 r.
§ 3
Komisja jak w § 1 - realizując zadania wynikające z postanowień zawartych w § 2 pkt 1 sporządzi spis dokumentów tajnych i poufnych będących w posiadaniu Urzędu Miasta
1. Spis winien specyfikować:
- numer dokumentu i numer liczby dziennika korespondencyjnego, pod którym dany dokument był zarejestrowany oraz czego dotyczył,
- określenie daty tego dokumentu,
- ilość kart (arkuszy) danego dokumentu.
2. Spis należy wykonać w trzech egzemplarzach.
§ 4
Komisja jak w § l - sporządzi spis obejmujący dokumenty stanowiące tajemnicę służbową oznaczone klauzulą "Zastrzeżone" - znajdujące się w kancelarii tajnej, zarówno otrzymane jak też i wykonane w Urzędzie Miasta.
1. Spis winien specyfikować:
- numer dokumentu i numer liczby dziennika korespondencyjnego,
pod którym dany dokument był zarejestrowany oraz czego dotyczył, - określenie daty tego dokumentu,
- ilość kart (arkuszy) danego dokumentu.
2. Spis należy wykonać w trzech egzemplarzach.
§ 5
Komisja jak w § l - sporządzi spis obejmujący dokumenty, w odniesieniu do których zmieniono klauzulę tajności zgodnie z art. 86 ust. 2 i 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych
1. Spis winien specyfikować:
- numer dokumentu i numer liczby dziennika korespondencyjnego,
pod którym dany dokument był zarejestrowany oraz czego
dotyczył,
- określenie daty tego dokumentu,
- ilość kart (arkuszy) danego dokumentu.
2. Spis należy wykonać w trzech egzemplarzach.
§ 6
Komisję zobowiązuję do opracowania protokołów związanych z przeglądem dokumentów oraz z realizacji zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnych /Dz.U. Nr 18, póz. 1567 - z podkreśleniem zasadności proponowanych rozwiązań.
§ 7
Przeglądu i kwalifikowania dokumentów dokonać w terminie do dnia 5 kwietnia 2005 r.
§ 8
Nadzór nad realizacją postanowień zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych.
§ 9
Klucze od szafy metalowej z aktami do czasu wyznaczenia kierownika kancelarii zabezpieczyć w oplombowanym pieczęciami komisji pojemniku i zdeponować u Sekretarza Miasta.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.