Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 31 lipca 2007r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury dnia 27 listopada 2002 r. - w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 209 poz. 1781, z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu dokonania zniszczenia dokumentów stanowiących depozyt burmistrza miasta z wyborów uzupełniających do Rady Miasta Dęblin przeprowadzonych w dniu 18 marca 2007 r. powołuje się komisję w składzie:
1. Marek Basaj - Sekretarz Miasta - przewodniczący komisji
2. Stanisława Smolińska - specjalista ds. amin. - członek komisji
3. Halina Kalbarczyk - inspektor ds. admin. - członek komisji
4. Wiesław Zimny - kierowca - konserwator - członek komisji
§ 2
Komisja dokona zniszczenia wyżej wymienionych dokumentów w dniu 31 lipca 2007 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.