Burmistrza Miasta Dęblin
z dnia 30 kwietnia 2007r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr. 142, poz. 1591, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury dnia 27 listopada 2002 r. - w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U Nr. 209 póz. 1781, z póz zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu dokonania zniszczenia dokumentów stanowiących depozyt burmistrza miasta z wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast przeprowadzonych w dniu 12 listopada 2006 roku oraz głosowaniu ponownym w dniu 26 listopada 2006 roku powołuje się komisję w składzie:
1. Marek Basaj - Sekretarz Miasta - przewodniczący komisji
2. Stanisława Smolińska - specjalista ds. admin - członek komisji
3. Halina Kalbarczyk - inspektor ds. admin - członek komisji
4. Wiesław Zimny - kierowca - konserwator - członek komisji
5. Mateusz Pakuła - konserwator - członek komisji
§ 2
Komisja dokona zniszczenia wyżej wymienionych dokumentów w dniach 30.04.2007r. - 09.05.2007r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.