Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.325.000 zł dla Miasta Dęblin
- Zamieszczono: 25.09.2007 r.
- Data składania ofert: 17.10.2007 r., godz. 08.30
- Data otwarcia ofert: 17.10.2007 r., godz. 09.00
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, fax 081 880-19-11.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.325.000 zł dla Miasta Dęblin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.325.000 zł dla Miasta Dęblin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodne z załącznikiem do SIWZ, 2. wyrażą zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do dnia 28 lutego 2008 r. 3. wyrażą zgodę na naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanych środków w terminach miesięcznych na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca, 4. spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych od kwot wynikających z aktualnego zadłużenia na koniec miesiąca, za który odsetki zostały naliczone. 5. wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, 6. wyrażą zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 7. zobowiążą się do uruchomienia kredytu w następnym dniu po dniu zawarcia umowy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: - zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 28 lutego 2008 r, - zgodę na naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanych środków i w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia w terminach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca - zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, - zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiązanie do uruchomienia kredytu w następnym dniu po dniu zawarcia umowy. 6. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2,3,4: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Uwaga! Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku złożenia pełnomocnictwa musi być ono przedstawione w oryginale lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Dęblinie, ul. Rynek 12, pokój 55.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, pok.1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Ogłoszenie zostało opublikowane na portalu UZP 26.09.2007 r. pod numerem 177326-2007.
Burmistrz Miasta Dęblin
mgr Stanisław Włodarczyk
Dokumenty do pobrania:
1. SIWZ wraz z załącznikami (0,04 MB) (format *.zip)
2. Dokumenty dot. sytuacji finansowej Zamawiającego (6,53 MB) (format *.zip)
Zapytania i wyjaśnienia:
1. Zapytanie z dnia 01.10.2007 r. (0,04 MB) (format *.pdf)
2. Zapytanie z dnia 03.10.2007 r. (0,02 MB) (format *.pdf)