OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO REGIONALNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ MODERNIZACJĘ DRÓG NA OS. WIŚLANA - ŻWICA W DĘBLINIE- ETAP I"
- Zamieszczono: 21.10.2009 r.
- Data składania ofert: 16.11.2009 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 16.11.2009 r., godz. 10.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
"POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO REGIONALNEGO UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ MODERNIZACJĘ DRÓG NA OS. WIŚLANA - ŻWICA W DĘBLINIE- ETAP I"
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin ul. Rynek 12,08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 118.
Cena specyfikacji: 300,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia:
1. Przebudowa odcinka ulicy Bajana I etap; - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 1721,80 m2, wjazdy z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 150,00 m2 oraz chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 922,45 m2.
2. Przebudowa ulicy Kopernika - chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 935,00m2 wraz z wjazdami na posesje z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 258,40 m2.
3. Przebudowa ulicy Sienkiewicza ; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2341,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 626,00 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 2040,00m2.
4. Przebudowa ulicy Skarżyńskiego; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2633,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 203,70 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 1898,40 m2. - przebudowa i zabezpieczenie kanalizacji kablowej telefonicznej w ul. Skarżyńskiego: studnie kablowe SK-1 dwuelementowe szt. 1, SK-2 wieloelementowe szt. 1, kanalizacja z rur DVK 110 mb. 33,18, pokrywy studni - szt. 1
5. Budowa kanalizacji deszczowej od ST. 59 do zbiornika; - kanały grawitacyjne z rur PCV SN8 Ø 630 X 18,4 - 45 m
- kanały tłoczne z rur PE 80 Ø 250 x 14,8 - 72 m
- przepompownia wód deszczowych o wym. 2000x4000x5800 i wydajności 361,0 m3
- separator substancji ropopochodnych o przepływie 50-500 l/s. o objętości osadnika 10 m3.
- plac manewrowy z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 115,00 m2
6. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bajana - I etap;
- kanały PVC SN 8 Ø 500 39,60 mb; Ø 400- 61,80 mb; Ø 250 - 40,20 mb; Ø 200 - 77,00 m
- studnie rewizyjne Ø 1200 i 1400 - 6 szt; Ø 500 uliczne - 12 szt.
7. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sienkiewicza;
- rurociągi: DN 220x5,9 -55,0 m; DN 250x7,3- 9,00 m; DN 315x9,2- 11,5 m; DN400x11,7 -84,00 m oraz DN 500x14,6 -62,00 m o łącznej długości 318,50 m.
- studzienki ściekowe - 16 szt.
8. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Skarżyńskiego;
- rurociągi: PVC DN 200 - 49,00 m; DN 300- 335,50 m.
- studzienki ściekowe -12 szt.
9. Budowa kanalizacji teletechnicznej;
- studnie rozdzielcze typ SKR -1 SZT. 11, kanalizacja z rur Ø 110 mb-1153, HDPE Ø 40 mm- 1153,00 m.
- rury ochronne DVK - 160 -169 m, rury ochronne PCV Ø 50 mm -212 m.
10. Przebudowa oświetlenia drogowego;
- linie zasilające szafki oświetlenia ulicznego - układanie kabli 4x35 mm 48,0 m, szafa oświetlenia ulicznego 2 szt.
- przewierty mechaniczne 401,0 m; przewierty ręczne 232,0 m, rury osłonowe PCV Ø 100 i Ø 349,0 m, układanie uziomów FeZn 25x4 - 210,0 m.
- układanie kabli w rowach kablowych i w rurach mb 2187,0 .
- montaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg na fundamencie 52 szt. z wysięgnikami rurowymi, oprawy oświetleniowe 52 szt.
11. Zasilanie energetyczne pompowni.
- zasilanie podstawowe i awaryjne z pomiarem rozliczeniowym energii elektrycznej dla
pompowni, ułożenie kabli - 123 m, rury osłonowe.
12. Oznakowanie ulic.
- ustawienie znaków na słupkach, kpl. 40.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 15 listopada 2010 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, odtworzenia nawierzchni dróg, placów, chodników o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, udokumentują uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i nawierzchni kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
f) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SWIZ wymagania.
2) Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ "Informacje o oświadczeniach i dokumentach" metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za wykluczoną.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 PLN.
W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z pn. zmianami).
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100%
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 16.11.2009 r. do godz. 10.00.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 16.11.2009 r. o godz. 11.00.
13. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielenie wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. zamówień w zakresie budowy dróg i chodników.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 369550-2009 w dniu 22.10.2009 r.
Dokumenty do pobrania:
(97,91 MB) (Archiwum ZIP - WinZip, Win RAR) Wielkość pliku ~98MB