OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. WARSZAWSKIEJ I NIEPODLEGŁOŚCI W DĘBLINIE
- Zamieszczono: 29.04.2009 r.
- Data składania ofert: 22.05.2009 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 22.05.2009 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :
WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. WARSZAWSKIEJ I NIEPODLEGŁOŚCI W DĘBLINIE
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 12. Cena specyfikacji: 100,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Wymianę sieci wodociągowej z rur azbestocementowych o długości 1600 m w ulicach Warszawskiej i Niepodległości (droga krajowa nr 48) na rurociągi z rur PE metodą bezwykopową, tzw. krakingiem oraz pod rzeką Irenka metodą przewiertu sterowanego.
2) Wykonanie w rejonie skrzyżowania ulic Warszawskiej i 1-go Maja węzła wodociągowego projektowanej magistrali wodociągowej (przejście magistrali pod drogą krajową).
3) Wymianę istniejących przyłączy wodociągowych leżących w granicy pasa drogowego. Włączenie przyłączy do sieci wodociągowej wykonuje dostawca wody (MZGK Sp. z o.o. w Dęblinie) za odpłatnością wg obowiązującego cennika.
4) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań, przepłukanie i dezynfekcję sieci oraz uzyskanie pozytywnej opinii Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o dopuszczalności wody do celów pitnych.
5) Zabezpieczenie dostaw wody zdatnej do picia dla nieruchomości zasilanych w wodę z wymienianej sieci wodociągowej do czasu uzyskanie pozytywnej opinii Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.
6) Zabezpieczenie dostawy wody do celów gospodarczych poprzez rurociągi tymczasowe dla nieruchomości zasilanych w wodę z wymienianej sieci wodociągowej.
7) Obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
8) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy.
9) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym w tym wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz przygotowanie wniosku na zajęcie pasa drogowego.
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. jedno zamówienie w zakresie wymiany sieci wodociągowej o długości minimum 1000 m metodą krakingu oraz jedno budowy lub wymiany sieci wodociągowej o długości minimum 100 m metodą przewiertu sterowanego, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
udokumentują uprawnienia budowlane specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednego zamówienia w zakresie wymiany sieci wodociągowej o długości minimum 1000 m metodą krakingu oraz jednego budowy lub wymiany sieci wodociągowej o długości minimum 100 m metodą przewiertu sterowanego, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wymagane jest wskazanie osoby kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy do oferty kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy.
4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 PLN.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
12. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 22.05.2009 r. do godz. 10.00.
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 22.05.2009 r. o godz. 11.00
14. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
15. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
16. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 129838-2009 w dniu 30.04.2009
Dokumenty do pobrania:
SIWZ (0,28 MB) [DOC]
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wykonawcy (0,04 MB) [DOC]
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy
(0,03 MB) [DOC]
Załącznik nr 3 - Wykaz elementów rozliczeniowych (0,04 MB) [DOC]
Załącznik nr 4 - Doświadczenie zawodowe
(0,03 MB) [DOC]
Załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy (0,03 MB) [DOC]
Załącznik nr 6 - Projekt budowlany (16,57 MB) [Archiwum RAR]
Załącznik nr 7 - STWIOR (0,06 MB) [Archiwum RAR]
Załącznik nr 8 - Przedmiar robót (0,13 MB) [Archiwum RAR]
Załącznik nr 9 - Wzór umowy (0,10 MB) [DOC]