Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa dróg w os. Masów w Dęblinie.
- Zamieszczono: 21.09.2008 r.
- Data składania ofert: 15.10.2008 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 15.10.2008 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity.)
Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa dróg
w os. Masów w Dęblinie
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12,08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 118.
Cena specyfikacji: nieodpłatnie
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia:
Zadanie nr 1: Modernizacja części drogi powiatowej Nr 1439 L w ul. Krasickiego, od km 0 + 000 do km 0 + 040.
Zadanie nr 2: Modernizacja drogi gminnej Nr 102975 L, w ul. Kołłątaja od km 0+000 do km 0+300
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia :
dla zadania Nr 1: 15 grudnia 2008r
dla zadania Nr 2: 30 czerwca 2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa dróg i chodników, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
b. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
c. udokumentują uprawnienia budowlane specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i nawierzchni kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego.
3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177 z p.zm.) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:
Na potwierdzenie spełnienia warunku 3) i 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły "spełnia/nie spełnia". Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oddzielnie oceny każdego zadania wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium: Waga
Cena: 100
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 15.10.2008 r. do godz. 10.00
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 15.10.2008 r. o godz. 11.00
13. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 228581-2008 w dniu 22. 09.2008
Dokumenty do pobrania:
SIWZ i załączniki (Archiwum ZIP, 6,96MB) (6,97 MB)