Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - eta
- Zamieszczono: 03.12.2009 r.
- Data składania ofert: 14.12.2009 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 14.12.2009 r., godz. 10.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - etap I
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Miasto Dęblin
ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin
tel/fax (081) 88 30 078/ (081) 88 01 911
www.deblin.pl
E-mail: inwestycje@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego, pok. 118.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia: usługa
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad zadaniem: poprawa dostępności do regionalnego układu komunikacyjnego poprzez modernizację dróg na os. Wiślana - Żwica w Dęblinie - etap I w tym:
Część I. Branża drogowa - nadzór inwestorski nad robotami:
1. Przebudowa odcinka ulicy Bajana od km. 0+203,78 do km 0+397,50 wraz z parkingiem I etap; - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 1721,80 m2, wjazdy z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 150,00 m2 oraz chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 922,45 m2.
2. Przebudowa ulicy Kopernika - chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 935,00m2 wraz z wjazdami na posesje z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 258,40 m2.
3. Przebudowa ulicy Sienkiewicza ; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2341,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 626,00 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 2040,00m2.
4. Przebudowa ulicy Skarżyńskiego; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 2633,00 m2, nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 203,70 m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. 1898,40 m2.
5. Plac manewrowy; - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm o pow. 115,00 m2
6. Oznakowanie ulic; - ustawienie znaków na słupkach, kpl. 40.
Wartość nadzorowanych robót drogowych: 1 639 289 zł netto.
Część II. Branża sanitarna - nadzór inwestorski nad robotami:
1. Budowa kanalizacji deszczowej od ST. 59 do zbiornika ;
- kanały grawitacyjne z rur PCV SN8 Ø 630 X 18,4 - 45 m
- kanały tłoczne z rur PE 80 Ø 250 x 14,8 - 72 m
- przepompownia wód deszczowych o wym. 2000x4000x5800 i wydajności 361,0 m3
- separator substancji ropopochodnych o przepływie 50-500 l/s. o objętości osadnika 10 m3.
2. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bajana - I etap;
- kanały PVC SN 8 Ø 500 39,60 mb; Ø 400- 61,80 mb; Ø 250 - 40,20 mb; Ø 200 - 77,00 m
- studnie rewizyjne Ø 1200 i 1400 - 6 szt; Ø 500 uliczne - 12 szt.
3. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sienkiewicza;
- rurociągi: DN 220x5,9 -55,0 m; DN 250x7,3- 9,00 m; DN 315x9,2- 11,5 m; DN400x11,7 -84,00 m oraz DN 500x14,6 -62,00 m o łącznej długości 318,50 m.
- studzienki ściekowe - 16 szt.
4. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Skarżyńskiego;
- rurociągi: PVC DN 200 - 49,00 m; DN 300- 335,50 m.
- studzienki ściekowe -12 szt.
Wartość nadzorowanych robót sanitarnych: 1 365 007 zł netto
Część III. Branża elektroenergetyczna - nadzór inwestorski nad robotami:
1. Przebudowa oświetlenia drogowego;
- linie zasilające szafki oświetlenia ulicznego - układanie kabli 4x35 mm 48,0 m, szafa oświetlenia ulicznego 2 szt.
- przewierty mechaniczne 401,0 m; przewierty ręczne 232,0 m, rury osłonowe PCV 349,0 m, układanie uziomów FeZn 25x4 - 210,0 m.
- układanie kabli w rowach kablowych i w rurach mb 2187,0 .
- montaż słupów oświetleniowych o masie do 100 kg na fundamencie 52 szt. z wysięgnikami rurowymi, oprawy oświetleniowe 52 szt.
2. Zasilanie energetyczne pompowni.
- zasilanie podstawowe i awaryjne z pomiarem rozliczeniowym energii elektrycznej dla pompowni, ułożenie kabli - 123 m, rury osłonowe.
3. Budowa kanalizacji teletechnicznej;
- studnie rozdzielcze typ SKR -1 szt. 11, kanalizacja z rur Ø 110 mb-1153, HDPE Ø 40 mm - 1153 m.
- rury ochronne DVK160 -169 m, rury ochronne PCV Ø 50 mm -212 m.
Wartość nadzorowanych robót elektrycznych: 534 981 zł netto.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Zamówienie to jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: do końca realizacji inwestycji, tj. do 15 listopada 2010 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień
oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
w zakresie I części : nadzór inwestorski w branży drogowej
- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa.
w zakresie II części : nadzór inwestorski w branży sanitarnej
- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa.
w zakresie III części : nadzór inwestorski w branży elektrycznej
- wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa
Wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad:
w zakresie I części : budową lub przebudową dróg,
w zakresie II części : budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,
w zakresie III części : budową oświetlenia ulicznego,
potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) spełniają warunki określone ustawą Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za wykluczoną.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru inwestorskiego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - oddzielnie na każde zadanie.
3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca dołączy do oferty kopię uprawnień budowlanych i kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego inspektorów nadzoru.
4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100%
12. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 14.12.2009 r. do godz. 10.00.
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 14.12.2009 r. o godz. 11.00.
14. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
15. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
16. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
18. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 417658 - 2009 w dniu 04.12.2009 r.
Pliki do pobrania:
Załączniki - Archiwum ZIP (WinZip, WinRAR) (1,00 MB)