OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" - BOISKA
- Zamieszczono: 02.07.2009 r.
- Data składania ofert: 24.07.2009 r., godz. 08.00
- Data otwarcia ofert: 24.07.2009 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego:
Nazwa i adres: Miasto Dęblin, 08-530 Dęblin, ul. Rynek 12
Strona internetowa: www.deblin.pl
Adres e-mail: poczta@um.deblin.pl
Godziny urzędowania: pon. 9.00 - 17.00, wt. - pt. 7.30 - 15.30.
Numer telefonu: 081 883 00 01.
Numer faksu: 081 880 19 11.
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.deblin.pl
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego, pok. 12. Cena specyfikacji: 50,00 PLN
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu
,,Moje Boisko- Orlik 2012"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860m2
(pole gry 26,0 x 56,0 m). Nawierzchnia syntetyczna typu "sztuczna trawa" o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Wyposażenie boisk
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWT) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Chodniki
Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 6 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji:
1. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
2. na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy
Budowa budynku sanitarno-szatniowego
- zostanie zlecona w odrębnym postępowaniu przetargowym
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
7. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
a) dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
11. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona oceny ofert wg nw. kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
13. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin w sekretariacie do dnia 24.07.2009 r. do godz. 10.00.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, Dęblin, pok. nr 1, dnia 24.07.2009 r. o godz. 11.00.
15. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
16. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
17. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów.
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
19. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w na portalu UZP z numerem 223072 w dniu 03.07.2009 r.
Dokumenty do pobrania:___________________________________
Załączniki - Archiwum RAR (WinZip, WinRAR) (27,68 MB) Rozmiar pliku: 27,7MB
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (0,05 MB)
Format PDF (Acrobat Reader, Foxit Reader) Rozmiar pliku ~50KB