Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.500.000 ZŁ DLA MIASTA DĘBLIN.
- Zamieszczono: 12.08.2008 r.
- Data składania ofert: 28.08.2008 r., godz. 08.30
- Data otwarcia ofert: 28.08.2008 r., godz. 09.00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223., poz. 1655) Miasto Dęblin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.500.000 ZŁ DLA MIASTA DĘBLIN.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, fax 081 880-19-11. Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000 zł dla Miasta Dęblin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000 zł dla Miasta Dęblin z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Charakterystyka kredytu:
1. Kwota kredytu: 2 500 000 zł.
2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.01.2016 r.
3. Uruchomienie kredytu - jednorazowo.
4. Splata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w ratach, wg załączonego (Harmonogramu spłat rat kredytu), z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 30.07.2009 r. Spłata ostatniej raty - 31.01.2016 r.
5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
6. Splata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku.
7. Cena ofertowa, którą stanowią: a) koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M z dnia 31.07.2008 r. w wysokości 6,24%, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, b) prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca.
8. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić:
1) prowizja przygotowawcza,
2) oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
9. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 31.01.2016 r. Wcześniejsze spłacenie kapitału wymaga uprzednio powiadomienia Wykonawcy (banku) i spowoduje zmniejszenie ilości i wysokości rat odsetkowych, nie spowoduje również dodatkowych opłat i prowizji. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć:
- Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w.w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
* Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
* Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone przez każdy podmiot.
* Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Dęblinie, ul. Rynek 12, pokój 111.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Dęblin, ul. Rynek 12.
IV.3.5) Termin i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, sala nr 1.
IV.3.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.7) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
IV.3.8)Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP pod numerem 188995-2008 w dniu 13.08.2008 r.
Dokumenty do pobrania
SIWZ i załączniki (4,78 MB) (Archiwum ZIP, ~4,8MB)
Zapytania i odpowiedzi:
Informacja z dnia 21.08.2008 r. o wpłynięciu zapytań o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (0,09 MB)
Format pdf, (Adobe Reader, Foxit Reader)
Informacja z dnia 25.08.2008 r. o wpłynięciu zapytań o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (0,10 MB)
Format pdf, (Adobe Reader, Foxit Reader)